Functies van Syrus
De 7 functies van Syrus
1. Registreren
- Uitgebreide incidentregistratie
- Onderverdeling van type incidenten in MeldTypen
- Gebruiksvriendelijke invoer & ondersteunende uitleg per invoerveld
2. Afhandelen
- Zie in een oogopslag wie wat heeft gedaan
- Koppel bestanden (Foto's, Video's, Word, Excel, PDF documenten)
- Voeg bijkomende informatie toe aan een Melding
3. Totaliseren
- Bekijk totalen van Meldingen over een bepaalde periode
- Filter op locatie, aantal, kosten, tijdsduur, periode, etc.
- Bundel verschillende Meldingen in praktische Dossiers
4. Communiceren
- Communicatie tussen nacht/dag diensten via Syrus
- Intern overleg over uitgevoerde taken en status van Meldingen
- Maken van Specifieke Rapporten, Dagrapporten en Rapportages voor Management
5. Analyseren
- Uitvoeren van Trendanalyses
- Precies zien waar en wanneer incidenten zich voordoen
6. Formuleren
- Onderbouwen van maatregelen op basis van kosten/baten analyses
- Formulering van doelstellingen
7. Evalueren
- Effectiviteit toetsen van getroffen maatregelen
- Testen van opgestelde risicoprofielen en uitgevoerde werkzaamheden
- Evalueren van verzekeringspolissen